Stock Trader Top Investors HT Affiliates
Go Back   Hawaii Talks - Hawaii's Online Community Forums! > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 197
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: dnf
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 10-10-2008, 02:26 PM
Replies: 8
Views: 545
Posted By dnf
yup. Happy B day Ryde. sorry, no more...

yup.

Happy B day Ryde.
sorry, no more esc's 4 U.
b
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 09-10-2008, 08:16 AM
Replies: 3
Views: 526
Posted By dnf
Drift @ Box Car midsize track 9/9/08

pretty fun track, congrats to alvin for the win. clockwise was the fun direction with the top u-turn swinging you down for a nice drift.

anyways, some pics from last nights drift meet.
...
Forum: Kalaeloa Raceway Park 09-04-2008, 04:36 PM
Replies: 17
Views: 1,731
Posted By dnf
Good job Mike. Keep up the awesome work. b

Good job Mike. Keep up the awesome work.

b
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 08-18-2008, 09:01 AM
Replies: 10
Views: 1,017
Posted By dnf
haha. green car won't run foams then......but...

haha. green car won't run foams then......but maybe a grey car will...?

good win for shut dees and awesome clean driving.

b
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 08-15-2008, 09:13 AM
Replies: 10
Views: 1,017
Posted By dnf
haha. i wish. the green car gers zero practice...

haha. i wish. the green car gers zero practice hours, still on original tires. practice?that's what the first 5 laps are for.

hopefully i'll get some free time to play on friday again. ...
Forum: RC Drift 08-15-2008, 08:40 AM
Replies: 0
Views: 1,785
Posted By dnf
RC drift coverage

Tuesday 8/19/08 RCMH drift competition will be covered by RC Drift Magazine and show up in Issue#3, so make sure you come out and show your stuff.

b
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 08-14-2008, 11:09 AM
Replies: 14
Views: 674
Posted By dnf
congrats DTP!! b

congrats DTP!!

b
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 08-13-2008, 01:49 PM
Replies: 10
Views: 1,017
Posted By dnf
ho da kreen car is fast!!! haha. cool...

ho da kreen car is fast!!!

haha.

cool vids.

b
Forum: Entertainment 07-21-2008, 12:50 PM
Replies: 24
Views: 878
Posted By dnf
the other women are scared/jealous of potential. ...

the other women are scared/jealous of potential.

hmm.. comparing wie to tiger? wow. putting her in a rare air. how about comparing her to the person who just won the mens british open this same...
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 07-16-2008, 08:36 AM
Replies: 3
Views: 667
Posted By dnf
yes, they have the entire 2nd floor. b

yes, they have the entire 2nd floor.

b
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 07-15-2008, 08:33 AM
Replies: 23
Views: 869
Posted By dnf
damn. that jus looks crazy fast.... hmm.....

damn. that jus looks crazy fast....

hmm.. rc boat trolling comp.
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 06-26-2008, 09:42 AM
Replies: 4
Views: 683
Posted By dnf
damn. too bad the batt died. the bros going at...

damn. too bad the batt died. the bros going at it was awesome with impressive aggressive driving. congrats team kamakaze.

b
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 06-26-2008, 09:38 AM
Replies: 9
Views: 1,113
Posted By dnf
only 4. black, red, silver and silver. ...

only 4. black, red, silver and silver.

the black one was back in 2000, traded for a red coupe later that year. yes, i drifted most of the course on purpose back then, but never got yelled at...
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 06-25-2008, 02:47 PM
Replies: 9
Views: 1,113
Posted By dnf
that was my 240 before the one you bought. this...

that was my 240 before the one you bought. this one had an autronic and on tein HE's, same swaybars. this is the one i caught air with when running reverse track at hrp and scraped the side of the...
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 06-25-2008, 09:42 AM
Replies: 9
Views: 1,113
Posted By dnf
yup. make some nice vids but please fix your rc...

yup. make some nice vids but please fix your rc car first. ahha.

b
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 06-25-2008, 08:30 AM
Replies: 9
Views: 1,113
Posted By dnf
awesome footage. same driving style for keoni as...

awesome footage. same driving style for keoni as he does rc.

funny how our real drifting styles are reflected in our rc drift styles.
i think avery was riding with me in this one. (pic saved...
Forum: Oahu Championship Series 06-24-2008, 09:35 AM
Replies: 47
Views: 1,673
Posted By dnf
why you gotta use my user name in your argument? ...

why you gotta use my user name in your argument? j/k

non issue as long as it was stated BEFORE the season started as to how many throwouts were going to occur. so it could've been stated 1...
Forum: Autocross 06-23-2008, 12:27 PM
Replies: 23
Views: 1,401
Posted By dnf
no need konis. apex exv's good enough. then...

no need konis.

apex exv's good enough. then you can drif and grip without changing a thing.
b
Forum: OCS Race Results 06-23-2008, 09:58 AM
Replies: 34
Views: 1,351
Posted By dnf
WOW. Awesome turnout. :woowoo: glad the...

WOW. Awesome turnout. :woowoo:
glad the weather participated

b
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 06-19-2008, 08:30 AM
Replies: 3
Views: 797
Posted By dnf
Nope fridays are not free yet. probably will be...

Nope fridays are not free yet. probably will be working @ an expo.

b
Forum: RC Drift 06-18-2008, 03:47 PM
Replies: 20
Views: 1,277
Posted By dnf
good driving too hamma. and keoni loving the...

good driving too hamma. and keoni loving the team magic......

always fun to see vids.

b
Forum: Scale Auto, RC Hobbies & Racing 06-18-2008, 03:41 PM
Replies: 3
Views: 797
Posted By dnf
:lickice: yo. make that june 17th. b

:lickice: yo. make that june 17th.

b
Forum: RC Drift 06-18-2008, 01:24 PM
Replies: 20
Views: 1,277
Posted By dnf
haha. good vids. this one is my fav...

haha. good vids.

this one is my fav though.......damn i hit alot of walls. and now this is my "Ex" car.http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=36449283

b
Forum: RC Drift 06-18-2008, 01:08 PM
Replies: 20
Views: 1,277
Posted By dnf
and Ed (Rat Bastard) is the winnah of Round 2. ...

and Ed (Rat Bastard) is the winnah of Round 2. Ed took first in the Amateur division and then had to face the "pro class" with pro judging criteria. For each Pro driver he beat he would get a $5...
Forum: Entertainment 06-17-2008, 03:05 PM
Replies: 4
Views: 439
Posted By dnf
i never surf/ or board, but seems like this would...

i never surf/ or board, but seems like this would be possible if you are on the belly down on the floor watching a tv on a stand.

hmm..
b
Showing results 1 to 25 of 197

 
Forum Jump


All times are GMT -10. The time now is 10:17 AM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBCredits I v2.0.0 Gold ©2010, PixelFX Studios